millisannah- your dream, our reality

Alla inlägg den 18 november 2009

fan

Av mille & anna - 18 november 2009 20:42

jag fattar inte hur vissa folk orkar med sig själva.

och om du nu ser det här så skulle jag bara vilja säga att vi

har förlorat våran vänskap pga av att du ville ha en kille och hålla

på med i max en vecka. du tog såklart den personen som betydde

mest i mitt liv. och nu vet jag inte ens om jag tycker om honom längre.

på grund av att du håller på.egentligen är det fel att sluta gilla en person

för att någon annan inte kan bete sig normalt.han har ju verkligen inte

gjort något.men jag tappar mitt självförtroende tack vare dig.bara för att

du inte kan hålla dig till en och samma kille så tappar jag mina känslor för

honom.fattar verkligen inte du vad det är du håller på med?

det där med att hålla saker på en mogen nivå är ju verkligen inte din grej.

trodde fan inte vänner gjorde så mot varandra.

men tydligen hade jag jävligt fel

Av mille & anna - 18 november 2009 19:19

tjabba annah här :))

emilia min kära einstain(stavning) hade glömt att berätta att vi hade ett

annat lösen så jag har inte kunnat logga in.men så kom hon påre nu.

den bruden äeh ett stort ljushuve!just nu sitter jag med min svenska läxa och snackar

med emilia på msn,men hon loggade ut utan att säga hej då..den bitchen ska fan i mej få sej en läxa ;oo

puss hejj

Av mille & anna - 18 november 2009 17:50

     

som ni ser så ser våran blogg förjävlig ut för tillfället.kan bero på att anna

är ett smartäs.aja jag sitter här och försöker fixa till den lite med färger och sånt.

går väl sådär.ska snart duscha och sen kolla på film!

/emilia

Av mille & anna - 18 november 2009 16:50

fin blogg må jag då säga

ja va ska man säga? vi orkade inte riktigt fixa den så noga.

menmen det kommer väl antar jag.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards