millisannah- your dream, our reality

Alla inlägg den 19 november 2009

Av mille & anna - 19 november 2009 23:09

kom nyss hem från hockey match i stan.färjestad - hv71 och förlust med 5-0.

dem började spela bra men sen gick det åt helvette.och sen kan jag bara säga

att emil kåberg och pär ledin är grymast.på riktigt eller okej nej efter torres

men ah inom hockeyn då.bulldosar ner varenda jävel verkligen.sånt gillar vi!

fast jag hatar hv ärligt.värsta laget som finns efter real madrid! aja

och sen älskar jag lars winnerbäck.alltså åh herre jävlar.gå in på youtube och

kolla när han sjunger live.han är så otrolgt bra!och han gör något speciellt med

gitarren när han står och spelar själv.och det älskar jag! nu måste jag sova innan

pappa kommer upp och mördar mig.ska till skolan i morgon också.längtar faktiskt

lite tillbaka ändå.aja men först blir ett glas vatten och prata med elin.

skriver mer i morgon!

bye

Av mille & anna - 19 november 2009 17:46

chacha ;*

tänkte blogga lite här för annarss kmr la mille och dödar mej med sina wow gubbar

och dt vill vi inte ska hända elr?! men jag kom precis hem från centrum.hade träffat

anastacia och marie där.marie stack hem lite tidigare för hon va tvungen att ta

bussen och det sitter massa skumisar på när det blir mörkt ;oo

men marie stannade och stack för typ 10min sen. nu ska jag göra matte.

puss hejj

/annah

Av mille & anna - 19 november 2009 14:19

nyss tagit en sväng med icaroz.regnar utav bara fan gör det också.pappa ringde för 2 sekunder sen och frågade om jag ville med och se på hockey ikväll.eller ah inte bara jag.mamma och fille också.inte en aning om när den börjar men ah typ ikväll :] ska laga mat nu tänkte jag och sen fixa mig.

Av mille & anna - 19 november 2009 14:14

men fan i helvetes skit, bild jäveln vill inte laddas upp.va fan är det för fel med den här sidan?! den kan ba gå och skita på sej.elr förresten jag ska skicka den till kina i en plast påse full med skit.UTAN hål!

så får det bli!

/annah

Av mille & anna - 19 november 2009 14:11

aah fan ta dej emilia ska jag bara börja med att säga.för kärringen kan inte acceptera att jag har ett liv utan för HENNES blogg.men nej jag måste sitta här och skriva något folk ändå kommer skita i att läsa.underbart

hon är ju ett jävla stort ljusthuve.alla måste la veta det vid det här laget.men jag ska ner till centrum snart och träffa marie och anastacia.sen så kommer adde och julia för att fira.men jag vete fan vad vi ska fira.kanske hur mycker jag har lyckats med?!

/annah

Av mille & anna - 19 november 2009 13:26

nyss duschat.ska snart äta min frukost som jag skulle ha ätit i morse vilket jag glömde!

där har ni det.orsaken varför jag inte har ätit än.kan inte någon komma

och hälsa på mig? jag känner mig så ensam här i min ensama stuga med tända

ljus och pepparkakor i taket.nu byter vi samtalsämne och så säger jag såhär anna

orkar inte skriva på bloggen.nej men jätte bra annajävel.här bestämer vi att vi ska

fixa en blogg och jag kämpade som en idiot med att få till det.tack anna.

tack för ditt stöd!

Av mille & anna - 19 november 2009 13:15

anna.ja va ska man säga.hon är påväg hit för att mörda mig typ.

alltså jag skojar inte.jag skulle behöva att en viss rebecca ringde mig också.

och sen en grej till headern är en aning jävla förstor.den ska inte va så.

och sen har anna fått dyslexi på allt det här också.jag vet att sådant prat

inte är att skämta åt men på riktigt jag tror fan hon har det.herre gud tös.

nej nu ska jag ta mig en dusch

mäj männi !

Av mille & anna - 19 november 2009 13:03

gudars asså.nä dt här funkar inte. vi får be ngn fixa dt här elendet.

för allt går ju käpprät åt helvete.inte bra inte bra alls.vi kmr ju iaf bli

lika kända som kissie, och dom för vi har snygg blogg.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards